När en promenad blir ett marathon

Jösses amalia.
Idag skulle jag vara lite hälsosam och ta en promenad.
Det hela höll på att sluta i en hjärtattack.
Efter en halvtimmes promenad hörde jag mitt
eget flås genom mina hörlurar (som jag alltid har på högsta volym).
Det här med nytt år, nya möjligheter vore nog något för mig.

Ett tips till er alla som inte vill bli flåsande grisar,
börja inte jobba som telekommunikatörer.

Förresten så fick jag sån panik efter min såkallade promenad
(som mer kändes som ett marathon) att jag gick ner till Eko och köpte en mat och träningsdagbok.
Insåg nu att jag dock inte borde skriva med dagens matintag, en dålig start leder aldrig till något bra.
Sedan slutade det med en Sport BH från Stadium också. Så kanske bomberna slipper slå mig i ansiktet.

Som ni har märkt är verkligen det här med att överdriva är min grej.
Drama Queen.

Kommentarer
Postat av: kukoski

saknar dig <3

2009-01-08 @ 01:25:42
URL: http://j.vuorikoski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0