..

Igår åkte jag och mina älskade vänner
Dennis, Mini och Niina till Varberg
där vi spenderade dagen på stranden.
Det var helt klart den bästa dagen på väldigt länge.
Jag minns faktiskt inte när jag skrattade och mådde så bra sist (Om man bortser fån AC/DC konserten).
Tack <3.

Igår kväll söp vi till det.
I början hade vi så sjukt roligt,
vi förfestade hos Mini, dansade och hade riktigt roligt.
Sedan blev det som vanligt.
Jag söp mig stenpackad. .
Vet inte vart jag gjorde. Vart jag var eller med vem.
Tragiskt. Riktigt jävla tragiskt.
 
Vaknade i morse hade blod överallt
hade tydligen hittat något ragg igår
när jag utförde min standarddans runt strippstången på Harrys.
Han måste ha blivit knivhuggen eller något
så jävla mycket blod som jag hade överallt.


Tänk att en sån fantastisk dag kunde
sluta så illa.
Nu är det i alla fall jag som får skärpa till mig
om jag nu ska ha några vänner kvar.
 
Tack till Niina & Mini
som släpade hem mig trots att jag
var så jävla otrevlig.
Tack för att ni alltid finns där.
Tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0