Lördag, vilken jävla lördag


Igår lekte vi top model när vi förfestade, det såg ut såhär.

Det är roligare att dansa på bordet & i soffan än på golvet. .






Sara var inte med på så många bilder,
men jag har VÄRLDENS ROLIGASTE FILM,
tyvärr vågar jag inte lägga upp den innan jag har pratat med henne.
Jag har en känsla att hämnden kan bli ganska ljuv annars. .


Sexy sexy sexy^^



Det blev inget festande med Zandra, hon kom som väntat inte ut.
Men jag gick ut med underbara Bamse istället, wie wie wie. 
X&Y börjar bli mitt andra hem.


Sedan hade jag lovat Erika att vi skulle fyllekäka
så träffade henne vid halv 3 snåret. När vi väl sitter där
så får Erika ett sms om att vi ska komma på efterfest i Göteborg.
Jag & Erika tittar på varandra,
"Klart som fan vi ska till Göteborg".
Vi ringde taxi och sedan bar det av.


Vi åkte med världens snällaste taxichaufför som lät oss dricka vin hela resan.


En liter vin & 800 kronor senare var vi framme, det visade sig att
vi "bara" skulle till Hindås.  Vi anlände vid 4 tiden i morses haha.
Det bjöds på groggar, vilket ingen av oss egentligen var i behov av.
Killen vi var hos träffade vi även i sommras,
då söp han ner mig & Erika totalt.
Det var nära att det den gången slutade med en taxinota på 5000 kronor och en polisanmälan,
för min del. Men det är en annan historia.
Fan vad det alltid spårar ur när jag & Erika gör något.


Erika gick loss ^^

Vid 10 i morse vaknade vi & såg ut såhär. Ingen aning om vart i Hindås vi var,
så det var bara att vandra i snön. Högklackat och trasiga strumpbyxor, sexigt värre. Men vad fan.
Hann precis i tid till jobbet, men kan ju säga att jag inte mår speciellt bra idag.
Men jävlar vilken kväll jag hade!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Mikka vilken partyprisse du har blivit ;) eller kanske alltid har varit? :P

2009-03-10 @ 08:02:34
URL: http://hannaidakristina.blogg.se/
Postat av: Leonard

Hej, tycker din blogg är intressant och bra skriven, och bilderna är jättebra :) Har nyss börjat prenumerera på din blogg, hoppas du kikar in på min blogg med någon gång, skulle betyda mycket om du prenumererade på min blogg med!! Ha det bra, Leonard :)

2009-03-13 @ 17:33:39
URL: http://trierer.blogg.se/
Postat av: Kukoski

Jag vill också vara med och leka topmodel, men vill itne vara med och supa tills kl 10 på morgonen , det orkar jag itne längre. levern börjar säga stopp nu eller något. jag gillar dig , partyprinsessan;)

2009-03-14 @ 05:02:37
Postat av: kukoski

kan man prenumerera på bloggar också ?! herrejössan vilka grejer det finns idag.

2009-03-14 @ 05:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0