En perfekt lördag

Åh, vilken fin kväll jag hade igår tillsammans med Niina, Mini & Ida.
Vi pratade om gamla minnen,
till exempel den gången Mini blev så full att Niina lämnade henne till polisen och
det hela slutade med att Mini blev magpumpad och fick gå på soicalsamtal.
Eller på den tiden då Niina spydde så fort hon tog en klunk alkohol
(nu spyr hon inte ens efter 16 vodkashottar på 40 minuter).
Vi vräkte i oss varsin Ben & Jerry, kikade på en värdelös film och skrattade,
en perfekt nykter lördag med andra ord.

Om två veckor så flyttar Niina till Holland
& om två månader är det dags för Mini att
packa väskan och bege sig till Strömsholm.
Det kommer bli så otroligt tomt,
Inte nog med att mina godingar flyttar,
även Dennis, min bästa vän sedan barnsben, lämnar Borås i höst.
Fan,  vad tomt det kommer bli. Fan fan fan.
Men nu ska vi först njuta av tiden tillsammans,
sedan så är det jag som får flyga land och rike runt för att träffa dem.

Kommentarer
Postat av: Anonym

inte för att vara pedant, men det är faktiskt tre veckor kvar...och jag kommer sakna alla er....mer än vad ni kommer veta...

2009-05-31 @ 21:30:39
Postat av: Nina

jag kommer att sakna er mer än vad ni kommer att förstå....

2009-05-31 @ 21:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0