it's time to say goodbye





Då var det dags för den sista dagen i paradiset,
i morgon återvänder vi alltså till verkligheten och allt vad det innebär.
(Men innan dess ska jag äta världens godaste thaimat, lyssna klart på New Moon
& njuta av solnedgången. En sista gång ska jag sitta där på bryggan och bara njuta).


Jag har lärt mig väldigt mycket om mig själv här borta i Thailand.
Nu vet jag vad jag gillar, vad som gör mig glad,
jag vet också vad som tar så mycket mer än det ger.
Jag trodde aldrig att några veckor i Thailand kunde betyda så mycket för mig,

Jag hoppas jag återvänder som en lite gladare Mikkaela.
Som en människa som njuter av livet istället för att göra så mycket som möjligt.
Det hjälper inte hur mycket man än springer,
ibland måste man stanna upp och vänta in sig själv.

---

Det första jag gör i morgon när jag stiger av planet på Arlanda
är att ringa mina föräldrar. Jävlar vad jag har saknat dem.
Mamma & pappa, ni är bäst!






Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack för vykortet, blev jätteglad!

Se nu till att götta till det rejält sista dagen!

Är ledig måndag tisdag nästa vecka så då kan jag baka till dig;)

2009-11-03 @ 13:03:00
Postat av: Julia

på tiden att du kommer hem! :)

2009-11-04 @ 20:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0