Mitt New Moon-beroende börjar spåra ur



-Jag har ändrat mitt bakgrundbild på datorn (både hemma & på jobbet) till den ovanför
-Jag har bjudit över sis på frukost i morgon för att se Twilight
-Jag blev väldigt arg på han som jobbade på Hemmakväll för att alla
filmerna var uthyrda, jag sa att jag gärna köper filmen istället
men då var de också slut, såklart. Så nu måste jag åka hem till Richard 07:15 i morgon för att
hämta filmen, men det gör jag så gärna.
-Jag har smsat 1/2 min telefonbok och frågat om de
inte kan hänga med mig och se New Moon igen.
Några kunde nästa vecka, inte mig emot.
För jag tänker se den redan denna veckan,
men nu har jag (tack gode Gud) en anledning till att gå och se filmen även nästa vecka.

Jösses.
Jag blir nästan lite rädd för mig själv.

Kommentarer
Postat av: Nadia

Har en känsla av att du kanske ska fokusera på något annat än en film, typ som hur vi ska lösa världens alla krig eller hur vi kan rädda några barn i Borondi?!



:)

2009-11-27 @ 13:38:54
URL: http://nadiahill.blogg.se/
Postat av: Kukoski

snälla kan du inte gå och se den med mig????? :D

2009-12-02 @ 22:40:26
URL: http://vuorikoski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0