Ny vecka, nya tag.

Ny vecka, nya tag.

Idag började jag dagen med en powerwalk, 
det hade ju helt klart varit betydligt roligare om det inte hade ösregnat,                                                         
Men sånt är livet...
Snart ska jag på ytterligare ett samtal med mina kära psykolog och
efter det blir det lunch på Orion med världens bästa Richard.

Helgen var toppen. I fredags kväll lekte jag med mina kusiner, Emrik fick en Spider Man tröja av mig, 
som han tydligen vägrade ta av sig sedan, så det var väl minst sagt en bra present..
Nästan hela lördagen lekte jag med min kära sis. Amina alltså.
Vi har alltid så sjukt kul tillsammans och vi är precis lika bra på att spendera pengar,
bättre blir det ta mig fan inte!

I söndags fick jag äntligen besöka mitt älskade Göteborg tillsammans med Niina och Ida.
Jag som inte skulle köpa något kom hem med 3 (eller var det 4?) svarta klänningar. Ooops.
Jag hade lovat mig själv att jag skulle lägga undan 10 000 denna månaden,
jag kan säga att det inte ser speciellt ljust ut på den fronten.
Aja, snart kommer nästa lön och jag får göra ett nytt försök ;).
Söndagen avslutades med att Saras mamma bjöd oss på bio, vi såg: This Is It, som var sjuuukt bra!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0