Thailand dag 20 + 21

3 VECKOR IDAG
det firar vi med att se guldmatchen.
Annars har vi spenderat dagen i solen och i poolen,
jag har börjat lyssna på New Moon på mp3 & jag kan säga att jag är helt fast.
Så fast att jag mer eller mindre är okontaktar och tar inte av mig hörlurarna utan en jävligt bra anledning.
New Moon är det första jag tänker på när jag vakar,
det sista jag tänker på innan jag ska sova
och vet ni vad? Jag har drömt om boken två nätter i rad.
Nu kanske ni förstår varför jag aldrig följer serier och sånt?
Jag blir helt jävla besatt.

Sara kände sig lite sjuk idag så jag har varit ute på egna äventyr.
Först var jag ute och åt middag på vårt stamhak, sedan
tog jag en härlig strandpromenad för att slutligen sätta mig i sanden och kika
på solnedgången. På havet. På människorna. Det var helt jävla fantastiskt!


--
Igår spenderade vi kvällen på Weekend market,
vilket var resans sista shoppingtur. Vet ni hur mycket jag gjorde av med?
60 kronor. Själva taxiresan var dyrare. . .
Min livs billigaste shoppingtur!


Kommentarer
Postat av: Moster Mia

Hittar inte din mailadress. Vet inte när ni åker hemåt igen...Om du har möjligehet får du gärna köpa något litet åt Emrik, typ något trädjur eller liknande. Ormar är populärt nu...eller köp något du tror skulle passa. Syns snart/Moster Mia

2009-11-01 @ 21:28:52
Postat av: Selma

DUUU jag är besatt av den serien... jag förstår dig..you r not alone... ses på jobbet snart!!!

2009-11-03 @ 21:43:06
URL: http://selmatycker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0