The Bitch Is Back In Town!

The Bitch Is Back In Town!
Flygresan var den värsta någonsin,
planet började skaka i starten och sedan skakade
det ta mig fan tills det landade.
& jag som inte är överförtjust i att flyga
hade världens dödsångest heeeeela vägen.
Så nu har jag tänkt att frakta mig med båt
och buss ett tag framöver!

Inte nog med allt skakande,
det blev bråk på planet också.
En kärring var karatepackad och skrek till passagerare
att hon minsan skulle slå dem och massa annat.
Det slutade med att 5-6 flygvärdar & värdinnor fick lyfta henne bort
från hennes plats och placera henne ensam längst bort i planet.
Kärringen var totalt galen och lyckades faktiskt slå till en av flygvärdarna.

Det är vad jag kallar flygresa.

När vi efter många om och men äntligen landade på Arlanda var jag nog
den lyckligaste på hela planet och klappade händerna som aldrig förr!

På centralen kom min bästis Nadja och lekte lite med oss (vi hade 4 timmar på oss till tåget).
Åh, vad jag tycker om henne. Fina Nadja.  

Till slut blev det dags för oss att åka vidare,
mot Göteborg! Vilken jävla omväg.
Men x2000 stannar givetvis inte i Borås. . .
Alex kom och hämtade oss på centralen i Göteborg
och sedan bar det äntligen av hem till Borran.

24 timmar tog det från hotellet i Phuket tills jag låg i min säng.
Jag var så trött så otroligt jävla trött och därför skulle jag unna mig
12 timmar sömn. Det gick inget vidare. Klockan 7 i morse vaknade jag.

Hur som helst, nu bär det iaf av till min fin Johanna
som ska bjuda mig på frukost wie wie wie.

Kommentarer
Postat av: kukoski

proppmätta blev vi iaf ;) <3

2009-11-09 @ 02:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0