Jösses.



Ni som känner mig vet att jag är livrädd för ormar.
Så jävla rädd att jag inte ens vågar gå på stigar eller i skogen under sommaren.
Och idag kommer en man gående med en jävligt stor orm på gatan,
jag höll på att svimma när jag såg den, när jag väl insåg att det faktiskt var en livslevande
orm så började jag spriga baklänges . .
(PAAANIK! måste bort, andas, ormar är snälla djur, du klarar detta Mikkaela)
En minut senare var det jag själv som höll i i ormen.
Fråga mig inte hur det gick till.
Jösses.



Kommentarer
Postat av: Zandra

usch jag hade avlidit om jag hållt i en sån, hur vågar du? Hoppas ni har de undebart bra, saknar dig vi måste ses när du kommer hem.. vi ska ju på rammstein.. puss och kram skumbanan

2009-10-23 @ 18:12:20
Postat av: Emelie

haha Mikkaela man ser i din blick hur rädd du är! haha, när det kom fram en med en ödla så gjorde jag lika dant vända mig om och sprang. Men jag skulle aldrig vågat hålla i den. Imponerad!

2009-10-24 @ 11:32:52
Postat av: Moster Mia

Tjena tjejen!



Verkar som om ni har det fantastiskt bra...NJUT! Här kommer vår adress: Söderhöjdsgatan 7, 504 50 Borås. Emrik skulle bli väldigt GLAD för ett vykort.



Glöm inte att gå på thaiboxning i Bangkok.



Kram moster Mia, Magnus, Emrik, Melker och Malte

2009-10-24 @ 16:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0