Saras packlista

Packlista Thailand

Kläder
5 par shorts V
3 bikini V
1 baddräkt V
Scarf (svart + lila) V
1 par jeans
Leggings V
Strumpbyxor V
Mjukisbyxor
Sport BH V
Träningslinne V
Klänningar
2 varma tröjor V
Regnkläder
Nattlinne
Flipflops V
Mjuka skor
Gåskor
Träningsskor ?

Blandat
2 små väskor V
Ryggsäck
Handduk
Solskydd 30 + 20
Smycken
Håraccessoarer
Smink
Toalettartiklar


Elektronik
Bärbar DVD
Dator
Kamera
Mp3
Laddare
- Mobil
- Dator
- Mp3
- USB-Konverter
- Bärbar DVD
- Kamera
USB-minnen
Kablar till
-Kamera
-Mp3
-Mobil


Böcker
IT-girl V
Chiclit V
Ljudböcker
Solomon Key V
Harry Potter

--

Det här är anledningen till att jag älskar Sara.
Jag vet ingen annan som skulle skicka en packlista på Facebook,
om jag tänker efter så vet jag nog ingen som ens gör en packlista.
Fan vad underbar hon är, den där Sara.

Kommentarer
Postat av: Izza

=) Men det vara många bärbara DVD:er som skulle med.. Pöss

2009-10-07 @ 11:35:43
Postat av: Erika

Joho.. Jag gör ALLTID packlista ;)

In i minsta detalj.. Avundsjuk jag är på dig som är i Thailand. Jag fick en kort semester. =( 1 vecka i tunisien.. Åk ALDRIG dit.. Puss på dig.

2009-10-16 @ 08:59:24
URL: http://www.metrobloggen.se/lillaerika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0