Thailand dag 13 + 14 (Bangkok dag 3+4)







De senaste dagarna har bestått av shopping, shopping och ännu mer shopping
(nya herrskor, skinnväst, AC/DC t-shirt är bara en liiiiten, väldigt liten, del av vad jag köpt).
Under helgen har vi besökt weekend market här i Bangkok två gånger och trots
att vi har spenderat säkert tio timmar där så har vi inte hunnit se hela marknaden.

När benen har sagt nej har vi satt i oss en taxi och när man har suttit
i de obligatoriska bilköerna här (minst 15 minuter) så har vi varit redo för att fortsätta vårt shoppande!
Igår passade vi även på att gå på bio, filmen var väldigt bra, men jag hävdar
att jag har sett den innan & Sara envisas med att säga att det är omöjligt.

I morgon flyger vi tillbaks till Phuket.
Trots att jag älskar Bangkok och storstadslivet
så ska det bli så jäkla skönt att åka till Phuket
där dagarna består av sol, bad & härliga behandlingar!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vilken fin klänning, köpt den i Thailand? :)

Tänkte på en sak, du som alltid velat bli lite rödhårig, färga det där nere, det ska både vara billigt och kanonbra!

Du ska veta att jag tänker på dig!

2009-10-26 @ 08:38:51
Postat av: Moster Mia

Kommer du ha någon plats över i bagaget...!!?? I så fall vill jag lägga in en beställning...//Moster Mia

2009-10-26 @ 21:17:20
Postat av: Julia

Guuud vilken fin tröja och fina glasögon och fina skor.

2009-10-27 @ 18:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0