Thailand dag 3

Det där med bergen och elefanterna får allt vänta tills i morgon. .
Idag har vi varit heeelt slut
så dagen har till stor del bestått av sol & bad.
Vilket har varit jäkligt skönt!

Fredrik berättade igår att thailändarna har lite annan syn på det här med att vara solbränd. .
Ju brunare man är desto fattigare är man.
Så jag ligger väl inte speciellt bra till där,
Efter vårt solande ser jag nästan afrikansk ut. .
"Mikka,  undra hur brun du kan bli egentligen. . ?"


Nu under kvällen har vi varit ute och käkat
sedan bestämde vi oss för att unna oss varsin ansiktsbehandling. .
En helt fantastisk sådan dessutom.
80 spänn gick det kalaset på och resultatet blev
minst lika bra som på mina behandlingar på Cilutte (där en bahandling kostar ungefär 10 gånger mer),
Så nu funderar jag på att ta med mig en thailändare hem. . .

Den där thaimassagen som ingick hade jag dock klarat
mig väldigt bra utan. . Ren och skör smärta kan man kalla det.



Kommentarer
Postat av: Emelie

haha, Mikkaela du förstår inte det sköna med att få någon att klämma hårt på en.. Hahaha!

Glöm inte elefanterna, gud vad jag hade kul!! :)



Ha det bäst!

2009-10-14 @ 16:41:08
Postat av: Rille :p

Det glädjer mig att ni har det så bra :)

2009-10-14 @ 17:14:52
URL: http://knappastettsuntliv.blogg.se/
Postat av: din syster

hahahaha! jag kan riktigt föreställa mig första gången du provade thaimassage och ligger och håller minen, tills du till slut säger: "no thank you"! saknar dig<3

2009-10-15 @ 01:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0