Thailand dag 9 & 10

Igår så hade vi en relativt lugn dag.
Solade & badade så klart. Sedan så unnade jag mig (som vanligt)
en helt fantastisk behandling, igår testade jag på kroppskrubb,
vilket jag helt klart kommer göra igen!
Under kvällen körde vår chaufför (vi har vår egen numera) oss
till Big Sea, ytterligare ett varuhus, är vi hittade varsitt par skor,
behöver jag ens skriva att lyckan var total ?
--
Idag har vi varit ute på nya äventyr. Denna gången åkte vi Speed boat
till lite olika öar. Snorklingen var betydligt bättre än sist och äntligen fick vi se
riktiga Nemo-fiskar, vilket har varit Saras mål med resan. .







Vet ni vad?
I morgon bitti drar vi till Bangkok några dagar. .
Hur laddade vi är på en skala 1-10? 12.
Fittirackarn vad roligt vi ska ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0