Thailand, my love.

Fittirackarn  vad bra Thailand är!
Igår beställde vi room service som levererades med båt,
så nu har min dröm gått i uppfyllelse ;).

Idag har vi spenderat dagen på stranden,
det var sånna jäkla vågor att vi råkade visa både det ena
och det andra. Sedan kom Fredrik, som både jag och Sara "känner"
förbi och vi drack lite Smirnof wiiie.
Här har dom till skillnad från Sverige  Smirnof Black,
så jag blev som ett barn  på  julafton. . .
Ikväll blir det spakväll, simtur och en drink eller två.

Säme kan man ha det!





Kommentarer
Postat av: Emelie

Sa ju att du skulle gilla Thailand, ingen kan ogilla thailand!

Gotta dig så gott det går, och ta många massager!

När du kommer hem vill jag se en riktig neger!

2009-10-13 @ 16:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0