Det här är vad jag kallar kärlek ;



Just nu går det mesta av mina kvällar åt till att läsa fantastiska
texter om pojkar, leverfläckar & pirr i magen.

Här får ni ett smakprov:

"För att han kramar mig trots att kramar är det värsta han vet."


"För första gången insåg jag att jag verkligen älskar någon, sådär jättemycket på riktigt och jag började gråta på spårvagnen när jag tänkte hur tomt det skulle vara om han försvann och om jag inte fick behålla honom."


"En flicka jag är väldigt kär i kittlade mig på knät. bara sådär."


Den finaste medicinen för svaga måndagshjärtan är nog att vakna upp av små lätta pussar på kinden istället för väckarklockan. Att mumla ”bara några minuter till”, bygga ett litet krypin under täcket och använda
fingertopparna istället för hjärnan ett tag.


"För att han får så mycket fräknar på sommaren. För att han skrattar jättehögt och det spelar ingen roll om vi sitter i en fullsatt tunnelbanevagn.  För att han måste stanna upp mig ibland när vi går på gatan och krama mig så hårt att jag nästan går av. För att han kan lösa svåra mattetal direkt i huvudet och för att han är så duktig på grammatik och engelska. För att han är så fin utan tröja och för att han luktar så gott bakom öronen när han sover."




"I love you more than Star Wars."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0