.



Åh.
Jag har träffat så fina flickor & pojkar denna veckan.
Sånt får mig att le.

I torsdags var vi givetvis på X&Y,
det var som vanligt massa massa massa kul.
Åh vad glad jag blir när massa människor
kommer fram och pratar med mig på krogen :).

I lördags hade vi förfest nummer ett hos mig, förfest nummer två var hos Elin
med massa flickor och pojkar. Med gratis sprit, eller rättare sagt medicin som några kallade det.
Det var riktigt spårat. Mycket roligt & mycket spyor.
Men som dom två stålkvinnorna jag & Julia är fortsätte vi till X&Y,
det var det galnaste jag varit med om på väldigt länge.
Vi var två riktiga vildingar på dansgolvet.

Jag kom hem med ett örhänge, Julias ena brosch var borta
och jag hittade min ena sko ute på vägen dagen efter.
"Mikkaela, vi måste sluta dricka allt vi ser på krogen!",
jag kunde inte ha sagt det bättre själv. 
Jag ber om ursäkt för alla drinkar, cider och öl vi drack upp i lördags,
det var väl ungefär för halva min årsinkomst, men vi bjöd ju på en riktig show ;).

Hm, jag tycker allt jag borde få någon slags rabatt
på X&Y, det är ju nästan mitt andra hem.

Snart är det torsdag
& då ger sig eliten ut på sin obligatoriska torsdagsutgång.
wiiiie.



Kommentarer
Postat av: elly

va inte bakfull på fredag bara ;) haha

2009-09-29 @ 20:47:52
URL: http://thecapture.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0