Det är 6 månader/25 veckor och 4 dagar/ 185 dagar idag.

Idag började jag dagen på vårdcentralen,
jag har blivit en riktig stamkund med mina två besök i veckan!
Sedan blev det en riktig brakfrukost hemma hos pappa bestående
av äggröra, makrillfilé, lök, tomat och bagel.

Efter frukosten var det dags.
Mitt första besök på kyrkogården sedan hon gick bort.
Det är 6 månader/25 veckor och 4 dagar/ 185 dagar idag.
Vi åkte dit med en blomma,
pappa köpte även en grodliknande figur. Hon älskade grodor.
Någon hade klistrat ett hjärta brevid hennes namn.
Hon är saknad.
Men jag är säker på att hon har det bra nu.

Kommentarer
Postat av: Nina

Tänk att det gått 6 månader, det känns inte så. men så fantastiskt fint att du gich dit, jag tror att hon uppskattade det. =)

Puss och kram

2009-09-13 @ 18:29:06
Postat av: Nina

Tänk att det gått 6 månader, det känns inte så. men så fantastiskt fint att du gich dit, jag tror att hon uppskattade det. =)

Puss och kram

2009-09-13 @ 18:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0