<3


Nu har jag varit i Göteborg och busat.
Jag & världens bästa mamma var på Magnus Ugglas revy,
som var helt sjukt bra. Därför ska jag ha Magnus Uggla förfest nästa torsdag,
vi får hoppas att brudarna går med på detta.
Annars låg jag mest i badkaret. Fy fan vad jag älskar att bada badkar.
Igår blev det lite shopping, denna fantastiska skjortan från Monki fick följa med hem till Borran.
Kvällen igår spenderades med min absoluta favorit, Dennis, åh vad jag längtar tills i sommar
då han kommer hem på riktigt.

Idag vaknade jag och kunde inte riktigt sätta fingret på 
varför det kändes så konstigt, så ovant, så lätt.
Insåg sedan att jag faktiskt vaknade och var glad. 
Kors i taket. Det har varit så mycket ångest det senaste
att jag blir riktigt förvånad, men väldigt tacksam, för varje dag 
som det inte känns som att bestiga Mount Everest när jag ska kliva ur sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0