.

Den här veckan har varit ostabil.
Jag har varit ostabil.
Vissa dagar har jag fått bita mig i läppen
för att inte bryta ihop,
andra dagar har jag varit så lycklig att det har pirrat i magen på mig så otroligt mycket.

I torsdags dansade jag mig genom natten på X&Y tillsammans med eliten & andra härliga människor,
igår var jag och lekte med <3-at i Göteborg, åt middag med Camilla &
kikade på Sally med Magda. Dessutom bokade jag & Kim biljetter till Pink i sommar.
Det var två väldigt fina dagar.

Idag är det lördag och jag får bita mig i läppen igen.
Ikväll ska jag lyssna på Lisa Ekdahl & gömma mig under fleecefiltar.
Världen är så skrämmande ibland.




Kommentarer
Postat av: Izza

Kan inte annat än instämma :S

2010-02-13 @ 19:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0