Ibland blir det bara fel

Ibland blir det inte riktigt som man hade tänkt sig.
Det blev det inte idag.
Jag skulle börjat dagen på gymmet, köpt världens största frukost,
åkt till jobbet i mina högsta klackar och plattat hår,
jag skulle kikat på Victoria Secret fashion show och mitt favorit program Biggest Loser.

Hm.
Det hela började med att jag körde fast med bilen
& där blev den stående. Då var det bara att börja promenera..
Jag var så jävla förbannad och det gick ut över mamma,
jag skrek att hon kunde dra åt helvete och slängde på luren.
Snälla ni, gör inte så mot era mammor. Ni kommer verkligen ångra er.
När jag väl hade kommit hem med all jävla frukost så visar det sig att
kanal 5 inte visar Biggest Loser idag. Fan.

Aja, jag har i alla fall lagat världens godaste lunch
+ att det kom några gubbar och hjälpte mig med bilen.
Nu sitter jag & kikar på Victoria Secret
& det är vad jag kallas inspiration,
nu kan jag leva på havregrynsgröt en vecka.  

-
London var helt sjukt bra.
Men nu är jag pank,
så pank att inte ens nudlar känns som ett alternativ.
Bara 24 dagar kvar till lön, wiiie!


Kommentarer
Postat av: Sandra [Rajja]

Jag tänker på dig.

Glad att du hade det bra i London.

2010-02-04 @ 15:40:08
URL: http://chouwa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0