Vad gör jag med mina 24 timmar per dygn?

Vad ägnar jag min tid åt egentligen?
Vad gör jag med mina 24 timmar per dygn?


Om jag kunde drömma mig bort, leva om mitt liv,
starta med en blank almenacka och fylla varje dag.

Skulle mitt liv då se ut som det gör idag?
Hade jag prioriterat på samma sätt
?

Jag har en familj, en hel drös med fantastiska vänner,
ett fast jobb, bil, pengar och en hel bokhylla med skor,
 
kan jag egentligen begära mer?

Det känns som mitt liv saknar något.
Det är något som fattas.
Det känns som jag bara tutar på och kör mitt race
utan att ens reflektera över vad som är roligt,
hur jag mår & vad det egentligen är som betyder något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0