Det där med att hångla. .

Idag slog det mig att
jösses vad många jag har hånglat med egentligen,
jag tror inte ens jag minns hälften.

Det blir ju lätt så, att man hånglar
lite med både sina tjej & killkompisar när man har
hällt i sig lite vin. Sedan så blir det ju gärna
så att man hånglar med någon herre på dansgolvet ibland också.
& ja, det kan ju vara trevligt (ibland fruktansvärt trevligt) att pussa på någon lite ibland.

Men när jag tänker tillbaks på många av de där herrarna
så kan jag inte låta bli att tänka att
"det där var ju faktiskt rätt onödigt gjort, Mikkaela".
Jag menar,
varför ska man stå intryckt i väggen på ett dansgolv eller
ligga i någons säng och hångla i en timme eller två,
trots att man inte känner en enda jävla fjäri?











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0