My perfect life

Åh, vilka bra dagar jag haft denna veckan!
Ingen Fröken Ångest här inte.
Igår hälsade jag först på min fina vän Mini på sjukhuset,
hoppas innerligt hon går komma hem snart!
Efter det åt jag middag, delade en flaska vin och såg sommaren med Göran
tillsammans med Wannabe-Lasse. Jag vet inte om det var vinet, Kim eller filmen
men jag skrattade så jag knappt kunde andas. Precis så ska måndagar avslutas!

Idag passade jag på att gå hem några timmar tidigare från jobbet,
även om det kommer synas på lönen så var det verkligen värt det.
Det blev en powerwalk med Zanda på Kype, fittirackarn vad vi flög fram!
Sedan har jag spenderat kvällen med att laga mat,
jag som egentligen hatar att laga mat.
Eller hata var väl att ta i men jag har aldrig tagit mig tid för att laga mat.
När man lagar mat så tar man det lugnt
& det brukade ofta innebära ångest för mig.


I morgon väntar ännu en dag på Transcom & sedan bär det av till högskolan.
Och på torsdag mina vänner, då är det jag som drar till London!


Kommentarer
Postat av: A.

Svar: Tack för att du vill läsa! Jag känner mig också vilsen och onormal, ofta. Det är nog ganska många som känner så, även fast det känns som att man är den enda i hela världen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0