My perfect life.

Igår var det en helt fantastisk torsdag.

Jag började dagen på gymmet med att plåga mina stackars
armar mer än någonsin. Efter det åt jag världens största frukost
och läste en fantastisk bok vid namn: "En bok om kärlek".
Vid 12 snåret mötte jag upp min älskade vän Kim, eller Wannabe-Lasse
som jag kallar henne. Vi lunchade på Orion & shoppade som dårar.
Jag får sån jäkla energi av att vara med Kim,
hon får mig alltid att skratta så att tårarna sprutar.

Sedan var det dags för en efterlängtad After Work tillsammans med Sara.
Det var hur jävla trevligt som helst.
Efter två glas vin så gick pratade vi om allt mellan himmel och jord.
Jag blev allt lite rund under fötterna.
Tidigare kunde jag hälla i mig 2 liter vin utan större problem,
men jag antar att jag är lite mer lättpåverkad nu när jag i princip aldrig dricker alkohol.
Men det här med After Work ska vi i alla fall göra till en ny vana.
1-2 glad vin räcker jäkligt bra.

Vid 19-tiden plingade Magda på dörren &
vi började ladda upp inför New Moon.
Ja, jag såg den igår igen.
För tredje gången.
Jag älskar den mer & mer för varje gång.

---
Idag är det fredag och jag har myst i soffan sedan 06:45 i morse.
Snart ska jag ner till stan & möta upp min Hjältinna.
Vi ska promenera ut till kyrkogården en sväng & säga hej,
kanske tända ett ljus eller två. Efter det hoppas jag att hon bjuder in mig på
te & att jag får träffa hennes fina kanin.
Ikväll verkar det som att jag ska busa tillsammans med
Mini & Niina.
Åh, det kommer bli en bra fredag detta!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0